Telefonie

SPINE: Telefonie om los te laten.

Succesvol ondernemen begint met er zijn voor je klant. Snel kunnen schakelen en dingen regelen. Dan ben je sterk afhankelijk van je telefoon - mobiel en vast. Een gemist telefoontje kan een gemiste kans betekenen. Een niet werkende telefoon een ontevreden klant. Heb je op dit moment vaak te maken met storingen? Betaal je torenhoge rekeningen voor verschillende abonnementen? Heb je misschien nog helemaal niets geregeld voor de overgang van ISDN naar bellen via internet in 2019? Geen punt. We zoeken graag voor je uit hoe het beter kan. En ook hoeveel het goedkoper kan: je kunt al snel 20% tot wel 80% gaan besparen!

Diensten

Spine is onafhankelijk van providers of aanbieders en kijkt alleen naar jouw belang. We starten met wat er is en we toetsen of we daarmee kunnen werken. Zijn je netwerk en internet klaar om te bellen via internet? Daar zorgen we eerst voor, waarbij we ook kijken naar je internetgebruik en dat van al je medewerkers. We richten vervolgens je telefonie compleet in, met alle accounts. Daarna houden we op de achtergrond in de gaten of alles werkt. Is er een probleem, dan zijn wij er snel bij om het op te lossen. Of het nu gaat om de instellingen van je telefooncentrale of het herstellen van de verbinding. Jij kunt blijven bellen!

Bekijken

Van ISDN naar VoIP

Vanaf 2019 kun je niet meer bellen via de ISDN telefoonlijn: alles gaat dan over de kabel, glasvezel of ander netwerk. Bellen over internet wordt ook wel VoIP genoemd (Voice over Internet Protocol). Dit kan eenvoudig worden ingericht door software te installeren op je computer en te bellen met een headset of soft-phone. Je kunt ook kiezen voor een telefooncentrale in de Cloud. Je zult snel de voordelen ervaren. Vast of mobiel? Dat maakt niet meer uit, alles kun je erin onderbrengen. Mét behoud van alle bestaande nummers. Je krijgt één factuur voor een vaste prijs per maand per werkplek. En die is zeker 20% lager dan nu!

Bekijken

Telefooncentrale in de Cloud

Een op software gebaseerde telefooncentrale heeft heel veel voordelen: Hij is allereerst gemakkelijk te installeren en beheren. Je hebt geen dure investeringen, je abonnement is maandelijks opzegbaar en het aantal nummers kun je zo uitbreiden of inkrimpen; je hebt geen licenties per gebruiker. Je kunt je VoIP telefooncentrale bovendien koppelen aan je CRM: je ziet dus meteen welke klant je aan de lijn hebt! En komen er gebruikers bij? Ook dan ben je een stuk goedkoper uit. Er is geen aparte telefoonbekabeling meer nodig; telefoneren verloopt via de computer: op de eigen werkplek of waar vandaan ook wordt ingelogd.

Bekijken

Hosted Xelion

Bij Spine settelen wij zomaar niet voor een oplossing die op papier goed bij je past. We willen zeker weten dat het werkt in de praktijk. Daarom werken we alleen met betrouwbare software en systemen. Een van de beste telefooncentrales in de cloud is Hosted Xelion. Deze geeft volledig toegang tot alle functionaliteiten via je eigen computer, je belt via de Xelion softphone app en de Xelion smartphone app. Een belangrijk voordeel van Hosted Xelion is dat een breed scala een oudere IP-apparaten nog steeds wordt ondersteund. Waarom zou je tenslotte investeren in nieuwe apparatuur als dat helemaal niet nodig is?

Bekijken

3CX - VoIP Powerhouse

Een ander systeem waar wij graag mee werken is de 3CX VoIP Powerhouse telefooncentrale. Ook dit is een telefooncentrale in de Cloud die vergelijkbare functies en voordelen biedt als de Hosted Xelion. Het verschil zit met name in de vormgeving van de interface (bediening), die wat eenvoudiger oogt. Dit maakt de centrale gemakkelijk te bedienen. De 3CX VoIP telefooncentrale is daarmee ook heel geschikt voor bedrijven die de telefooncentrale zelf willen beheren, en toch geen gebruik zouden maken van uitgebreide faciliteiten. Zo kies je altijd voor een goede telefooncentrale, en blijft de keus aan jou.

Bekijken

SIP Trunks

Maak je gebruik van een VoIP-centrale, dan wil je wel de kwaliteit van je lijnen controleren en borgen. Dan is het nemen van een SIP Trunk een logische stap. SIP - Session Initiation Protocol - is te vergelijken met een ‘traditionele’ telefoonlijn. Het verschil is dat inkomende en uitgaande gesprekken via het datanetwerk verlopen. Vaak gaan hierbij spraak en data over één netwerk, in plaats van over twee gescheiden netwerken. Een SIP Trunk zorgt ervoor dat de telefooncentrale verbinding kan maken met het bestaande netwerk. Heb je een stabiel, snel en betrouwbaar netwerk? Dan is de telefonie dat ook!

Bekijken